Idąc przez obiektów mojego klienta noszenia tego stroju czuł śmieszne. Jednak nie był osobą zdałem które nie uśmiechnąć. Każdy, zetknął się z otrzymanej małą torbę cukierków, a moi klienci umiłował szczególną uwagę otrzymania własne prezentu. Niemal każdy z nas zamówił coś - zaopatrując się jak mogli, aby skorzystać ze wszystkich moich specjalności. To był wspaniały sposób, aby dać z powrotem do moich klientów w okresie świątecznym - i to się opłaciło zabraknie.
W dniu 27 grudnia, obchodziłem porządek, który wysłał moje sprzedaży w górę i stworzył zwycięstwo Bermudy. Biorąc tę ??podróż z mężem i grupą moich współpracowników jest nadal jednym z najważniejszych wydarzeń w mojej karierze sprzedaży. Od tego momentu, Crona-Claus weszły na wakacje, a każdy grudzień był mój najlepszy miesiąc zdecydowanie.
Czy jesteś gotów, w duchu radości i zabawy, aby "oszukać" o siebie? Można pokazać swoje głupie bok i zostawić świat identyczność z tyłu, nawet jeśli to tylko na chwilę? Znalezienie sposobów, aby zachwycić swoich klientów opłaca. Będziesz bardziej niezapomniany, która będzie Cię góry głowy, gdy zapotrzebowanie na Twój produkt lub usługę powstaje.
Jakie masz cele, które wydają się niemożliwe? Poświęć kilka chwil każdego dnia i zobaczyć siebie zwycięsko. Wyobraź sobie, jak będziesz czuć, kiedy osiągnąć swój cel. Poczuj głębię emocji ostatecznego triumfu. Kiedy zmienić swoje nastawienie, postawić się na drodze do sukcesu.
PS - Nie myśl o tym, jak "niemożliwe". Potraktujcie to jako "I możliwe, że jestem" - dlatego, że jesteś!
PSS - Jest to piąty z serii opartej na książki Napoleona Hilla "Myśl i bogać się".
Lisa Ryan jest założycielem Grategy. Ona jest głośnik biznesu keynote, ekspert wdzięczności, autor 6 książek, w tym "The Upside Down Times. Odkrywając moc Wdzięczności" Współtworzyła gwiazdki w dwóch filmów dokumentalnych: ".Wdzięczności Experiment" "drużyna Keys" z Jack Canfield i
Wpis zawdzięczamy