UWAGA!

Strona została przeniesiona na www.piesniarze.info
jak nagrac piosenke z youtube na telefon

jak nagrac piosenke z youtube na telefon

Sty 15

jak nagrac piosenke z youtube na telefon Dzieci często postrzegają spontaniczną osobisty „rozmowę” jako jednokierunkowej wykładu i dać nam oszklone spojrzenie – czy zauważyłeś?

Zamiast tego, używając innej osobie konkretnego poza-rodzinny lub zdarzenie (jak jeden „w wiadomościach”), daje poczucie bycia obserwatorem z emisją. Widząc problem z nieznacznego rodziców i dzieci na odległość można mówić aboutthem i ich problemy – je lub whatthey lub jak który pracował dla nich – to nie jest aż tak osobisty lub otwarty na krytykę osobistego lub zakłopotania.strona www

Oto kilka wskazówek do łączenia z dzieckiem i dowiedzieć się, co on / ona myśli:

Bądźcie czujni! Bądź na wypatrywać w gazecie, on-line oraz w telewizji wiadomości historie, które mogą otworzyć dyskusję. To może być o seksie, narkotykach lub muzyki – może to być na temat bezpieczeństwa osobistego – może to być około zachowań szkolnych lub edukacji. Wiadomość jest pełna pomysłów – codziennie!

Zapytaj, czy dziecko usłyszał historię (w wiadomościach, w formie papierowej lub on-line), około _____. Jeśli nie, wyjaśnić, co dzieje się w tej historii. Jeśli tak, to pytanie: „Co sądzisz o tym?”

Bądź przygotowany, aby zadać pytania otwarte, tak że nie dostanie „uh” lub „tak” lub „nie”. Spróbuj pytania typu „Co sądzisz myślał?” lub „Co pan sobie wyobrazić, uważał się http://www.ehurtowo.pl/odziez-dziecieca-hurt-c-27.html wydarzy?” albo „Jak myślisz, dostał w tej kłopotliwej sytuacji?”.

Unikaj zadawania pytań lub prowadząc osobiste, takie jak: „Nie zrobiłbym tego, prawda?” lub (co gorsza): „Nie byłoby na tyle głupi, aby myśleć, że, prawda?” lub „Jak mogę być pewien, że nie będzie się dostać do tego typu kłopoty?”.

Zadawać pytania i dać dziecku dużo czasu, aby zareagować.

Unikaj osądzania jego / jej reakcja, pojęć i przekonań. Zauważ swoją skłonność lub chęć głoszenia i nauczania, a nie. Padają pytania otwarte, więc dziecko może zachować podział i rozmawiać.
Wpis zawdzięczamy